Sunday, 2 November 2014

Tortoise...Tortoise...

ᗩᔕᔕᗩᒪᗩᗰᑌ'ᗩᒪᗩIKᑌᗰ ✿◕ ‿ ◕✿ 

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Topik hari ini adalah Tortoise!!! Wekk!! Sesaja nak cerita pasai Tortoise... Bukan Tortoise yang hidup ek.. Yang patung tu.. heee.. Ramai orang (perempuan) suka Teddy Bear, termasuklah cheq, but, cheq lagi suka Tortoise.. Homai.... Soooooo CUTE!


Ini adalah tortoise yang second cheq.. besaq tapak tangan..  Comey kan. Yang firstnya takdak gambaq.. Kecik jaa, h/p chain. Tapi dah hilang masa minggu 2 kat matrik. Pulun cari balik tak jumpa. Sob..Sob.. Yang second nie member matrik bagi. Sehari sebelum birthday, kami dua2 suka tortise.. Pi CMart, teman dia beli, dia kata nak beli untuk adik dia, pastu dia dminta tumpang simpang dalam beg, bila bagi balik dia kata untuk cheq.. Suka!! Terharu... 

Yang first tortoise yang hilang tu, macam nie laa bentuk dia.. Kaler hijau. Takdak gambaq, so jumpa kat google search.
Image Goog



Taadaa.. Keychain kura-kura.. Ada banyak.. Yang handmade pun ada. Masa pi Pangkor, beli banyak keychain kura-kura. Tapi takdak plak, ntah pi mana. Padahal bagi kat mak. Ada warna Ungu, yang hilang jugak.. Huu..


Haa....Yang ini pulak lepas kaler Ungu hilang... Pengganti.. Tak ingat pulak beli ka atau orang bagi.. Tak sure.. Yang ini keychain, gantung kat beg. Brapa kali jatuh. Nasib baik masih berjodoh lagi. Kalau hilang mau sedih...

Tengok macam sikit jaa kan. Tapi sebenarnya banyak. Cuma takdak gambar and bagi kat orang. Yang dalam kotak ada 3 kot, Pastu yang macam kaler ungu ada 5 kut, bagi kat kengkawan. Nanti pada masa hadapan akan ada lagi.. Hee.. Nak beli yang besaq pulak.


Macam antara dua nie. Nanti bila dah ada kereta sendiri, nak beli 2 pastu letak kat belakang kereta, kat cermin belakang.. Ha.... Comey! Hehehe..

Eeeeeiiii.. Comeynya... GERAM tengok..

No comments:

Post a Comment