Thursday, 11 September 2014

POWERBANK

ᗩᔕᔕᗩᒪᗩᗰᑌ'ᗩᒪᗩIKᑌᗰ ✿◕ ‿ ◕✿ 

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

hoyeah!! Amboi update blog 2 kali hari ini.. Mentang-mentang lama tak update blog kan... Cheq cuma nak share 1 benda nie haa...


Apa nie? Macam PowerBank ja.. Haaa.. Memang PowerBank pun.. PowerBank yang tertanggal bajunya... hahaha.. Semalam, lepas fully charge PowerBank nie.. Nak cabutnya laa kabel dia.. Cheq pegang badan dia dan cable. Yang cable tu x pegang kat port dia tu, tapi kat kabel.. Pulun laa dok tarik, tarik.. Tak mau cabut.. Pastu tengok-tengok baju dia nie terkeluar sikit.. Cheq tolak laa balik bagi masuk. Cheq cabut cable elok-elok, pastu try cabut balik baju dia nie. Cabut sampai habis. Jadi laa macam dalam gambar tu.. Baru cheq tau dalam nya tu macam mana. Cheq ada satu PowerBank yang dan rosak. Boleh laa nak buka-buka.. Tengok dalam dia macam mana.

3 comments:

  1. Akak tak ada power bank ni,jadi tak tau pasal power bank....hehe...

    ReplyDelete
  2. Wahhh... macam tu ye bila tercabut baju dia.. huhu.. :D

    ReplyDelete