Friday, 11 April 2014

TASK4JOB : I GIVE UP

ᗩᔕᔕᗩᒪᗩᗰᑌ'ᗩᒪᗩIKᑌᗰ ✿◕ ‿ ◕✿ 

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Hi semua...

Ingat tak sebelum nie cheq da buat entry ttg TASK4JOB tu.. Okay.. Cheq dah tau permainan nya.. Cheq dh pun dapat kumpul $300.. So boleh laa nak cash out.. And look what I had found..



Bila nak cashout, kena buat survey dulu. Survey dia, download ringtone la.. Macam2 apps.. Malas laa nak buat. Melayang kredit. Okay tak pa. Cheq tak rugi apa pun.. Tak keluaq duit pun.. Biaq ja laa.. Hohohoho.. Kalau hampa nak buat, buat la.. Cheq malas nak try. Cukup la ChurpChurp, 8Share, Nuffnang, dan jadi agen dropship..

Sapa2 nak beli K Colly Sweet 17, boleh PM cheq kat fb.

5 comments:

  1. thanks sebb buat blog entry pasal nie. It reminds kat everyone supaya berhati2 dlm memilih online perniagaan. Btw saya nk taw ada apa2 lgi online bisnes yg boleh wat x selain task4job?

    ReplyDelete
  2. saya pun join task4job ni .mmg menipu je ni .haha .btw ,churp2 dan 8share yang awak join tu bagus x ?

    ReplyDelete
  3. saya pun join task4job tu .memang tipu .haha .btw ,churp2 dan 8share yang awak join tu bagus x ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. feruz.. 8Share ngan churp2 okay... cuma 8 share lambat sikit naik earning dia.. saya belum dpt cashout lgi.. belum capai limit.. kawan saya dh byk kali cashout.. blogger lain pon.. 8share n churp2 boleh percaya.. jgn risau..

      klu awak nk dftar churp2, awak leh klik kt menu kt kiri tu..
      daftar 8share
      nie link dia...
      http://bit.ly/12Rcqbu

      gudluck! ^_^

      Delete