Monday, 10 February 2014

Happy + Geram!!!!

ᗩᔕᔕᗩᒪᗩᗰᑌ'ᗩᒪᗩIKᑌᗰ ✿◕ ‿ ◕✿ 

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Mesti hampa pelikkan tgk tajuk nie.. Dah happy pastu geram pulak.. Macam mana tuu.. Nie nak cerita laa nie.. Hari nie dah boleh daftar semester dan tgk jadual untuk sem 6.. Aku happy laa..

So, aku dgn happy nya pun daftar sem.. Tak sabar nak tgk jadual sem 6.. Subjek sikit ja.. Syok la.. Lepas tu aku pun tgk laa jadual.. Wow! Kelas pagi ari Jumaat saja... Ari rabu fre.. Yeay! Lepas tu baru aku perasan.. Hari Jumaat ada 2 kelas waktu yang sama.. CLASH!!! Eiii sakitnya hati..

Dari sem 1 sampi sem 5 asyik g kt Akademik ja.. Igt sem 6 boleh laa terlepas urusan kat Pihak Akademik nie.. TAK JUGAK! Pihak Akademik nie rindu kat aku ka? Tunggu hampa.. Isnin pepagi aku serang Akademik! Tunggu hampa!

hampa x nampak klik ja kt gambar nnt nmpk la

eeiii... Geramnya aku!!

1 comment: